Cute Onion Club - Onion Head

Thursday 7 June 2012

Amir Asyraf i akan RINDU u :'(

Assalamualaikum ,

Kepada Encik Amir Aysraf , sorry mir aku berencik-2 kan kau , HAHAHAHA ! ok
...
... (lap air mata)
...
(Cover sedih)
Weyh-2 sedih la kau nak pindah , Esok last aku jumpa kau , wey jangan lupekan aku tau , kau kawan aku dunia akhirat , kau selalu tolong aku kalau aku ada masalah .

Dari  kecik aku kenal kau , kalau aku ada masalah selalau ngadu kat kau sampai lah sekarang , kau selalu tolong selesaikan masalah aku , tak de kau kat sisi aku doe serious memang tak lengkap hidup aku , kalau aku gi pertandingan ke ape , kau selalu mesti datang support . (YaNg RuMaH pUnYa Lah)

Ingat tak masa perlawanan bola tampar yang UNOFFICIAL hari tu , aku main teruk gila kan HAHA ! aku main bola tampar tahun lepas je lah , tahun ni tak :P . Kau janji dengan aku , kau akan datang balik sini , kau akan lawat aku , kalau cuti je mesti datang balik lawat kita orang semua mestii .!!! Aku pegang janji tu tau , kau jangan give up tau , dalam hidup kau dalam cita-2 nak jadi the FEYMES breakdancer in the WORLD .

Aku selalu bagi nasihat kat kau , HEHE ~ aku bagi ikhlas , ohh igt tak masa aku putus dengan mamat jenggeng tu dua tahun lepas , dia bertaruh RM150 untuk satu bulan dia cpl dgn aku , tapi aku cpl dgn dia sampai FEB 2011 kan , memang banyak lah dia dapat . Kau yang tenangkan aku , aku malu nak jumpa kawan-2 kau pujuk aku , kau jadi tulang belakang aku pada masa tuh aku APPRECIATE gila-2 . Aku tak nak pisah dengan kau , kau tau kan aku kuat nangis bila kau tak de .

(Lembut)

Aku nak kau kat sisi aku sampai bila-bila sayang , HAHA ! lama gila aku tak panggil kau sayang  :P ;) HEE ~ kawan-2 saya Fatin Amelia doakan kebahgiaan mu di sana tau , jangan nakal-2 tau , muka mu sangat handsome , biaselah budak-2 breakdancer ni memang HOTT ~ kan hehe , so jangan menggatal tau kat sana . kalau i tau u gatal-2 dengan budak perempuan kat sana , i lari gi sana :P .
...
...
...
...

I tak nak u pindah , :'( sapa nak gurau-2 dengan i nanti , sapa nak tolong lap air mata air nanti , sapa nak tolong pujuk i nanti , sapa nak kejar i satu taman nanti bila i buat lawak bodoh , sapa nak buat bising dengan i nanti , sapa nak melalak habis-habisan dekat taman lepas habis main , sapa nak kacau member-member dengan i nanti . Sapa nak buat semua ni dengan AKUUU !!! kalau bukan UUUU !!! sapa nak tolong bagi nasihat tentang budak lelaki nanti , i nak pergi jogging dgn sapa nanti , i nak lepaskan stress dengan sapa NANTI!!!!

Ingat tau , u janji dengan i u akan balik sini jumpa kita orang , Kalau u tak balik , i putus merajuk dengan u .
I PEGANG JANJI U TU , esok last i jumpa u , i nak lepak dengan u je . ok I LOVE YOU AMIR ASYRAF , kawan sedunia aku dan seakhirat aku . :'(

*Yes i menangis masa buat post ni . :'(
oh jgn lupa mesej i SETIAP MASA !




No comments: